tirsdag den 3. september 2013

Efterårsstemning ved indkørslen

Så blev det efterår, og jeg elsker september måned. Ja der er regn og koldere temperaturer, men også sensommer og flotte farver.

Jeg har fået malet plantebordet færdigt. Det står nu nede ved indkørsel til gårdspladsen sammen med krysantemum i sarte farver. Jeg havde fundet nogle gamle lanterner, som blot skulle have noget sort hammerlak. Men de var så sølle, da jeg fik dem skilt af, så de nyere fra Ikea måtte stilles derned. Så slap jeg også for at male:-)





Nu glæder jeg mig til at tænde lysene.



Nederst til venstre kan det gamle fodertrug, som jeg har malet sort, skimtes. Det hjælper med at lede vandet væk fra soklen.

2 kommentarer:

  1. Flot plantebord.
    Jeg har et magen til, det ville nok også klæde det med en gang maling. det tror jeg, at jeg vil have i tankerne når vi igen når til foråret.
    Bliver hyggeligt at komme hjem i mørket når man bliver budt velkommen med lys i lanternen.

    SvarSlet
  2. Tak. Det var nu også kun fordi malingen var fremme, at det blev malet nu.
    Og det er hyggeligt med lys ved indkørslen.
    Nu skal jeg så bare lige huske at komme ned og puste ud, inden dynen kalder om aftenen:-)
    Susanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net