tirsdag den 27. august 2013

Vi graver et hul - for at fylde det......

Ja det er ikke alt, der er logisk. Først knokler de for at grave et ordentligt hul. Og laver jordvolde alle vegne. Og så fylder de det med sand. Selvfølgelig skal det gøres ordentlig, meeen....
 
Skuret ligger ikke så tilgængeligt fra nogen sider, så manden min måtte skovler sandet fra gummigedens skovl over i en trillebør og kører det ind. Nu er han træt og rigtig øm i kroppen - det er forståeligt. 
 

Jeg glæder mig til fredag - så sættes soklen!!


Imens holdt jeg en fridag for at få malet hønsehuset inden weekendens regn. Nu mangler jeg bare en pæn afslutning fra græs til hønsegård, men kan ikke rigtig beslutte mig for en løsning. Det er problemet ved at have flere løsningsmuligheder :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net