onsdag den 7. august 2013

Så kom løgene op

I weekenden fik jeg taget løg op og lagt dem til tørre. De er blevet knap så store i år, inden de "lagde" sig, men det gør nu ikke noget. Mange af dem var for store sidste år, til at de smagte godt.


Nu skal jeg have fundet en smart måde at opbevare dem på. Sidste år flettede jeg dem og hænge dem op i garagen. Det var også fint nok - hvis ikke kattene havde travlt med at svinge sig i dem.

Nu skal de ind. I første omgang bare i en trillebør. Så skal jeg have fundet en måde at opbevare dem på.

Måske en stor løs flettet kurv. Nogen der har gode erfaringer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net