fredag den 30. august 2013

Notesbog i ny forklædning

Jeg har altid mange små sedler liggende på mit skrivebord. Noget jeg skal huske - noget jeg skal tjekke - en ny hjemmeside -  passwords - udklip fra et blad - en opskrift, ja sedler om alting. Nu har jeg samlet dem i en notesbog.

Notesbogen havde dog et grimt omslag:


Så nu har jeg lavet et nyt. Ved hjælp af noget dobbelt pap, selvklæbende bogpapir og en hultang. Jeg har brugt de gamle sider som skabelon og markeret hullerne. Det selvklæbende bogpapir er sat ind over hinanden, så der ikke er ren pap nogen sider.
 

Spiralen og elastikken er genbrug.


Jeg har valgt forskellig forside og bagsiden, men de kan naturligvis også være ens.




Nu kan jeg så holde ud at se på den. Og forhåbentlig er der lidt mere samling på mine sedler end tidligere.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en god idé at samle udklip, koder og lignende i en notesbog. Det er virkelig sødt at du har beklædt den med så fint et omslag. Kh RIkke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - nu er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at have styr på lapperne:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net