torsdag den 8. august 2013

Jeg tegner på en ny trappe

I forbindelse med opførelsen af skuret, fjerner vi belægningen rundt om huset. Det betyder, at vi er nødt til at lave en rigtig trappe her, hvor ungerne tidligere har haft en selvskabt sti fra terrasse til have. De store sten, som i dag afgrænser bed fra sti, skal fjernes og erstattes af lock-blokke (op i 4-5 stens højde), så bedene kommer op og flugter med soklen i højden. Dermed kommer der både bed til venstre for hullet på billedet og til højre foran stakittet. Og jeg skal så have lavet en ordentlig, solid trappe i forlængelse af den nye belægning, der skal lægges på terrassen næste år. Og det er jo ligegyldigt, om vi vil have en sten eller træbeklædning på terrassen, trappen skal være i store trappesten - på en eller anden måde. Så jeg tegner og søger efter trappesten på nettet.

Nogle der kender nogle sten og/eller har erfaring med at bygge udendørs trappe - så hører jeg gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net