mandag den 12. august 2013

Første skoledag for de store

Så er vi i gang igen. Skolen startede for de store i dag. Mindstemanden må vente til i morgen, da læreren starter med en fridag!!!

Men de har glædet sig - så i regnvejr måtte de foreviges i morges inden afgang. Og kattene skulle naturligvis med.

3. og 5. klasse - here we come.....


Imens de var i skole har jeg holdt en rengøringsfridag. Vi trængte til at komme helt i bund. Men jeg har også fået skåret nogle sommerfugle. Hvad de skal bruges til, viser jeg en anden dag.


Og nu hvor de er hjemme - så skal der bindes bøger ind. Mange bøger synes jeg. Men der bliver jo også flere og flere fag hvert år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net