søndag den 18. august 2013

Bukser - til mig

I går aftes da ungerne lå ungerne lå foran fjernsyet, fik jeg syet et par (hurtige) bukser til mig selv. Jeg kalder dem pluderbukser, da der både er elastik foroven og forneden. Modellen lærte jeg at kende i sidste efterår i forbindelse med en knæoperation, hvor jeg skulle bære en stor skinne, der ikke kunne være under almindelige bukser. Så de blev syet i babyfløjl dengang. Jeg er ikke rigtig til joggingtøj eller fritidssæt, så hellere disse.

Jeg købte et par meter på udsalg ved Stof og Stil i går, og nu er de klar. Så kan jeg rende i dem herhjemme, til det bliver for koldt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net