onsdag den 10. juli 2013

Den fineste pude

Broderi er noget med klokkestrenge og julebordløbere. Eller sådan var det engang. I dag er det vel egentligt moderne igen.

Jeg broderede som barn/ung flere skagens motiver, men siden er det ikke blevet til noget. Indtil dette mønster på en broderet rose dukkede op i Hendes verden nr.31/2012.


Selve motivet er skønt, og jeg er helt vild med, at det er broderet på almindelig stof. Faktisk er jeg så glad for det, at jeg har ladet det gå igen på vores nye sengetæppe. Men det viser jeg en anden dag.

Uglerne er ikke fra min hånd. Dem har en kollegas søster været så sød at hækle - jeg ville gerne lære det, men det bliver i hvert fald ikke i dette årti.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net