tirsdag den 9. juli 2013

Dagens arbejde....

Dagens have opgave står på lægning af køreflise langs med hækken rundt om noget af køkkenhaven. Sidste år lagde jeg en 20x40 fliser, men enten har jeg lagt den for dyb i forhold til græsplanen, eller også er græsplanen bare blevet højere. Jeg tror naturligvis mest på det sidste - jeg mener, jeg lagde dem da perfekt sidste år.......


Men nu lægger jeg en flise af samme størrelse ovenpå. Spild af fliser - måske, men de skal ikke bruges andre steder i haven, så det går nok. Jeg kan i hvert fald se, hvor langt jeg kommer. Og så må jeg nok hellere lime dem fast, så gemalen  ikke får dem til at rykke, når han kommer forbi med plæneklipperen.

Samtidig klipper jeg hækken lidt, så den får lidt mere facon.

I mens var der pirater på spil på legepladsen..........




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net